Την ανάγκη άμεσης ολοκλήρωσης του ΒΟΑΚ από τη Σταλίδα ως και τα όρια του νομού Λασιθίου επισημαίνει το Τεχνικό Επιμελητήριο με επιστολή του προς τον υπουργό Υποδομών κ. Ρέππα.
Το ΤΕΕ/ΤΑΚ αναφέρεται στα τεράστια προβλήματα που έχει όλος ο εθνικός δρόμος, αλλά τονίζει με έμφαση το επείγον του χαρακτήρα που έχει το τμήμα στα Μάλια.
Και σημειώνει: “Πρόκειται για ένα νέο οδικό τμήμα μήκους 8,5 χλμ. από τα οποία τα πρώτα 3χλμ. έχουν ολοκληρωθεί, τα υπόλοιπα 5,5χλμ. είναι σε εξέλιξη κατασκευής. Η διαδρομή αυτή σήμερα εξυπηρετείται από την παλαιά εθνική οδό, η οποία διέρχεται μέσα από την πόλη των Μαλίων. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι τα Μάλια είναι μια κατ’ εξοχήν τουριστική περιοχή, με ιδιαίτερα αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο την τουριστική περίοδο, που ταυτόχρονα αποτελεί και τη βασική πύλη εισόδου των Λασιθιωτών στο Νομό Ηρακλείου, δημιουργεί ασφυκτικές κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή με αποτέλεσμα αφενός να ταλαιπωρούνται αφάνταστα οι διερχόμενοι, αφετέρου οι κάτοικοι της περιοχής να έχουν φθάσει στα όρια της αντοχής τους.
Τα παραπάνω ώθησαν πρόσφατα το νομάρχη Λασιθίου κ. Σ. Αναστασάκη να συγκαλέσει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες της Ε.Υ.Δ.Ε.-Β.Ο.Α.Κ. προκειμένου να ενημερωθεί για την εξέλιξη των έργων και στη συνέχεια να επισπευσθεί η άρση των εμποδίων που καθυστερούν και επιβραδύνουν την ολοκλήρωση αυτού του οδικού τμήματος. Από τις επαφές και την πληροφόρηση που αποκομίσαμε από την υπηρεσία που ασχολείται με την κατασκευή του έργου (Ε.Υ.Δ.Ε.-Β.Ο.Α.Κ.) προκύπτει ότι:
1. Απαιτείται επίσπευση των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων και εγκρίσεων για πέντε (5) επιμέρους μελέτες (τεχνικών έργων) που έχουν υποβληθεί στο υπουργείο σας (Δ1 και ΔΜΕΟ)
2. Απαιτείται η εξασφάλιση πλήρους χρηματοδότησης αλλά και η εύρεση του τρόπου κατασκευής (συμπληρωματική σύμβαση ή δημοπράτηση του ημικόμβου στη διασταύρωση του Β.Ο.Α.Κ. με την επαρχιακή οδό προς Μοχό) και
3. Απαιτείται επίσπευση των διαδικασιών και εξεύρεση τεχνικής λύσης για το σπήλαιο “Φραγκαντώνη”, τμήμα του οποίου ευρίσκεται σε σημείο κάτω από τον υπό κατασκευή δρόμο.
Τα παραπάνω τεχνικά θέματα και ιδιαίτερα η κατασκευή του ημικόμβου αποτελούν κρίσιμα ζητήματα που επηρεάζουν αποφασιστικά την ολοκλήρωση και παράδοση σε χρήση του όλου έργου”.
Πηγή:
Εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ"
http://www.patris.gr/articles/170153
Το ΤΕΕ/ΤΑΚ αναφέρεται στα τεράστια προβλήματα που έχει όλος ο εθνικός δρόμος, αλλά τονίζει με έμφαση το επείγον του χαρακτήρα που έχει το τμήμα στα Μάλια.
Και σημειώνει: “Πρόκειται για ένα νέο οδικό τμήμα μήκους 8,5 χλμ. από τα οποία τα πρώτα 3χλμ. έχουν ολοκληρωθεί, τα υπόλοιπα 5,5χλμ. είναι σε εξέλιξη κατασκευής. Η διαδρομή αυτή σήμερα εξυπηρετείται από την παλαιά εθνική οδό, η οποία διέρχεται μέσα από την πόλη των Μαλίων. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι τα Μάλια είναι μια κατ’ εξοχήν τουριστική περιοχή, με ιδιαίτερα αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο την τουριστική περίοδο, που ταυτόχρονα αποτελεί και τη βασική πύλη εισόδου των Λασιθιωτών στο Νομό Ηρακλείου, δημιουργεί ασφυκτικές κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή με αποτέλεσμα αφενός να ταλαιπωρούνται αφάνταστα οι διερχόμενοι, αφετέρου οι κάτοικοι της περιοχής να έχουν φθάσει στα όρια της αντοχής τους.
Τα παραπάνω ώθησαν πρόσφατα το νομάρχη Λασιθίου κ. Σ. Αναστασάκη να συγκαλέσει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες της Ε.Υ.Δ.Ε.-Β.Ο.Α.Κ. προκειμένου να ενημερωθεί για την εξέλιξη των έργων και στη συνέχεια να επισπευσθεί η άρση των εμποδίων που καθυστερούν και επιβραδύνουν την ολοκλήρωση αυτού του οδικού τμήματος. Από τις επαφές και την πληροφόρηση που αποκομίσαμε από την υπηρεσία που ασχολείται με την κατασκευή του έργου (Ε.Υ.Δ.Ε.-Β.Ο.Α.Κ.) προκύπτει ότι:
1. Απαιτείται επίσπευση των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων και εγκρίσεων για πέντε (5) επιμέρους μελέτες (τεχνικών έργων) που έχουν υποβληθεί στο υπουργείο σας (Δ1 και ΔΜΕΟ)
2. Απαιτείται η εξασφάλιση πλήρους χρηματοδότησης αλλά και η εύρεση του τρόπου κατασκευής (συμπληρωματική σύμβαση ή δημοπράτηση του ημικόμβου στη διασταύρωση του Β.Ο.Α.Κ. με την επαρχιακή οδό προς Μοχό) και
3. Απαιτείται επίσπευση των διαδικασιών και εξεύρεση τεχνικής λύσης για το σπήλαιο “Φραγκαντώνη”, τμήμα του οποίου ευρίσκεται σε σημείο κάτω από τον υπό κατασκευή δρόμο.
Τα παραπάνω τεχνικά θέματα και ιδιαίτερα η κατασκευή του ημικόμβου αποτελούν κρίσιμα ζητήματα που επηρεάζουν αποφασιστικά την ολοκλήρωση και παράδοση σε χρήση του όλου έργου”.
Πηγή:
Εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ"
http://www.patris.gr/articles/170153
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου